Co to jest RentPay?

RentPay to metoda płatności, która umożliwia Ci płatność jedynie za korzystanie.

Oznacza to, że nie spłacasz wartości sprzętu, a jedynie comiesięczne opłaty za bycie jego użytkownikiem. Zupełnie tak jak w przypadku subskrypcji Netlix czy Spotify!

Przykładowo chcesz subskrybować iPhone 15. Zawierasz prostą Umowę online na 12 miesięcy (z możliwością wymiany sprzętu na inny już po 6). Co miesiąc na podstawie faktury VAT za usługę wysyłanej mailowo płacisz opłaty za korzystanie.

Po zakończeniu umowy to Ty decydujesz co dalej. Możesz telefon wymienić, przedłużyć na niego umowę, oddać bądź zapytać o ofertę wykupu.

Przykładowa oferta

Iphone 15 pro 128 GB tytan czarny

od 196 zł

netto / miesięcznie

iMac M3 24” Niebieski

od 360 zł

netto / miesięcznie

ipad Pro 12,9” 512 GB Space Grey

od 260 zł

netto / miesięcznie

Jak sprawdzić czy produkt jest w subskrypcji?

Dlaczego subskrypcja jest dla Ciebie?

Stała niewielka opłata miesięczna

Płacisz tylko za korzystanie, nie wykładasz wysokich kwot jednorazowo

Kkrótka
umowa

Na 12 miesięcy. W ofercie dla firm sprzęt wymienisz już po pół roku.

SPRAWDZONY sprzęt

Korzystasz ze świetnych rozwiązań technologicznych o wysokim standardzie

Pełna
ochrona

Sprzęt jest ubezpieczony i objęty pakietem serwisowym, który możesz dodatkowo rozszerzyć.

BIZNES
- FAKTURA VAT

Co miesiąc otrzymujesz pełną fakturę VAT, którą księgujesz w koszty prowadzenia działalności.

Wybierz sprzęt oraz dodaj go do koszyka.*

Poniżej przycisku dodaj do koszyka znajdziesz przycisk Subskrybuj, kliknij go żeby przenieść się na ekran oferty

uzupełnij formalności

Zostaniesz przekierowany do aplikacji RentPay gdzie dopełnisz wszelkich formalności

Na tym etapie poznasz dokładną ofertę subskrypcji

Możesz dobrać dodatkowy pakiet serwisowy SafeUp+. Uzupełnij wymagane dane i przejdź do generowania umowy.

Zaakceptuj umowę

Na ekranie generowania umowy, zostaniesz poproszony o podanie dodatkowych danych, takie jak informacje z dowodu. Po ich podaniu wygenerowana zostanie umowa, którą należy zaakceptować.

Zapłać kaucję i ciesz się nowym sprzętem

Po zaakceptowaniu umowy należy zapłacić kaucję. Jest ona niezbędna do aktywacji umowy. Link do opłacenia kaucji dostaniesz mailem. Pamiętaj, aby wpłacić kaucję z konta firmowego, inaczej niezbędna będzie dodatkowa weryfikacja. Po zaksięgowaniu kaucji na kontach WeSub, sprzęt od razu wysyłany jest na podany adres.


Najczęściej zadawane pytania

ILE TRWA UMOWA SUBSKRYPCJI?

Umowa trwa 12 miesięcy, ale już po 6 możesz wymienić sprzęt na nowszy.

CZEGO POTRZEBUJĘ DO ZAWARCIA UMOWY?

Numeru NIP oraz dowodu osobistego przedstawiciela firmy. Nie wymgamy dokumentów finansowych do weryfikacji.

DLACZEGO POBIERAMY KAUCJĘ I ILE WYNOSI?

Kaucja wynosi 10% wartości wynajmowanego urządzenia. Jest ona zabezpieczeniem w przypadku zniszczenia urządzenia, którego nie obejmie pakiet ochronny bądź problemów ze zwrotem. Jest ona zwracana po pomyślnym zakończeniu umowy.

Jak zwrócić sprzęt?

Sprzęt należy odesłać do firmy WeSub, bądź dostarczyć w dowolny inny sposób do Warszawskiego biura Spółki przy ulicy Adama Branickiego 15.

Co zawiera cena subskrypcji i czy sprzęt jest ubezpieczony?

Cena subskrypcji związana jest ze spadkiem wartości przedmiotu w czasie, kiedy jest użytkowany przez klienta. Oznacza to, że płacisz tylko za korzystanie, nie spłacasz wartości przedmiotu. W cenę wliczone jest ubezpieczenie oraz podstawowy pakiet ochronny.

Co jeżeli sprzęt zostanie skradziony, zagubiony bądź zniszczony?

Kradzież sprzętu należy jak najszybciej zgłosić na policję oraz do firmy WeSub S.A.. O każdym innym wydarzeniu również natychmiastowo należy poinformować WeSub, którego pracownicy pokierują dalszymi krokami.

Jakie są zakresy pakietów ochronnych?

W zależności od urządzenia pakiety się różnią. W podstawowym pakiecie zawsze finansowane jest 100% diagnostyki urządzenia i wycenę jego naprawy. Realizowane są wszystkie naprawy gwarancyjne. W przypadku MacBooków, iPhonów i iMaców WeSub finansuje 70% wymiany wyświetlacza. Dobierając SafeUp+ zyskujesz jednokrotną możliwość naprawy uszkodzenia poza warunkami gwarancji.


Skontaktuj się z nami

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Bardzo chętnie Ci pomożemy

(+48) 732 706 720
sklep@wezjablko.pl

Chcesz dowiedzieć się szczegółów?

Więcej informacji dostępnych pod linkiem: https://wesub.eu/pl/dokumenty.
Wynajem obsługiwany jest bezpośrednio przez firmę WeSub S.A.